Olst-Wijhe Vooruit opent eigen fractiebureau in Olst

Leestijd: < 1 minuut

De politieke partij Olst-Wijhe Vooruit opent donderdagavond officieel haar eigen fractiebureau in Olst. Daarmee krijgt de fractie een vaste plek waar inwoners terechtkunnen voor vragen, gesprekken en overleg.

Volgens de partij is het belangrijk dat inwoners laagdrempelig contact kunnen opnemen met raadsleden. Daarom worden er vaste inloopspreekuren gehouden en kunnen inwoners ook op afspraak langskomen.

Het fractiebureau wordt gevestigd in Goede Buren aan de Hendrik Droststraat in Olst. Naast spreekuren wil de fractie de ruimte gebruiken voor vergaderingen, ontmoetingen met maatschappelijke organisaties en andere activiteiten.

De feestelijke opening vindt plaats op donderdag 25 juni om 19.00 uur. Inwoners zijn welkom om kennis te maken met de fractie onder het genot van een hapje en een drankje.

Spreekuren
Olst-Wijhe Vooruit houdt een inloopspreekuur op donderdagmiddag van 15.00 tot 16.00 uur in de even weken en op donderdagavond van 19.00 tot 20.00 uur in de oneven weken. Daarnaast is een afspraak op verzoek mogelijk via de website van de partij.

Het fractiebureau is gevestigd bij Goede Buren aan de Hendrik Droststraat 22 in Olst.

Ook Interessant:

Volg jij Salland1 al?

2,014FansLike
2,285VolgersVolg
2,074VolgersVolg
4,008AbonneesAbonneer