Jaaroverzicht 2012 Augustus

Leestijd: < 1 minuut

BCBACO wint online verkiezing Leukste sportvereniging Olst-Wijhe, dat werd begin augustus duidelijk. Bij de Verkiezing van De Leukste Sportvereniging kon  er worden gestemd op de leukste sportvereniging. BC BACO won met 38 stemmen.

Wijhe organiseerde dit jaar zijn eigen Olympische Spelen. Op 27, 29 en 31 augustus organiseerde het team van Sportstimulering Olst-Wijhe (SOW) samen met Stichting Kulturhus Olst-Wijhe, Capellenborg en plaatselijke sportverenigingen op het SPOC-park in Wijhe de Olympische Spelen voor kinderen van 8 tot 14 jaar.

Het begon op maandag 27 augustus met een officiële openingsceremonie met de landenvlaggen en natuurlijk het Olympisch vuur! Als afsluiting vond er een medaille-uitreiking plaats in het Holland SPOC-hous