Brand in Bed & Breakfast

In een Bed and Breakfast in Wijhe heeft dinsdagavond brand gewoed. Het vuur heeft het dak van het gebouw beschadigd. Volgens de brandweer ontstond de brand in een afzuigkap. Daarna is het vuur doorgeslagen. Omdat er al twee dagen geen gasten in de Bed & Breakfast aan de Rijksstraatweg waren geweest, denkt de eigenaar dat de afzuigkap aan is blijven staan. Om te blussen heeft de brandweer een gat in het dak gezaagd. Er raakte niemand gewond.

Het bericht Brand in Bed & Breakfast verscheen eerst op Salland TV.

Sportnieuws uit de regio Salland