Bewoners Hartkamp Raalte geëvacueerd vanwege hitte

Leestijd: < 1 minuut

De brandweer in Raalte heeft zaterdagochtend vanwege de hitte, assistentie verleend bij het evacueren van bewoners van de bovenverdieping van Woonzorgcentrum De Hartkamp.

Op de bovenverdieping van het pand was het zo warm geworden, dat het niet meer verantwoord was om daar mensen te laten verblijven. Personeel schakelde de hulp van de brandweer in om te helpen bij het ontruimen van de verdieping. Hier moesten zeker 8 mensen naar beneden worden geholpen.

De bewoners worden in andere ruimtes opgevangen tot het moment dat de warmte weer is afgenomen. Foto: Rens Hulman Fotografie / Jan Willem Klein Horstman

Tip Salland1:
Stuur een e-mail naar redactie@salland1.nl

Ook Interessant:

Volg jij Salland1 al?

2,014FansLike
2,285VolgersVolg
2,074VolgersVolg
4,008AbonneesAbonneer