Nieuw coalitieakkoord en nieuwe wethouders voor Deventer: “Je moet het samen doen”

Leestijd: < 1 minuut

In de bibliotheek van Deventer is vrijdag 19 juni het nieuwe coalitieakkoord gepresenteerd. Direct daarna werden ook de beoogde nieuwe wethouders aan het publiek voorgesteld. Het coalitieakkoord is gepresenteerd door Pro, Gemeentebelang en D66. Van de wethouders zijn er drie nieuw. Dat zijn Matthijs Nijboer (Pro), Karin Obdeijn (Pro) en Rik van Wijk (D66). De andere twee wethouders zijn Marcel Elferink en Lars Wijnhoud van Gemeentebelang. Op 24 juni zullen de wethouders tijdens een raadsvergadering worden beëdigd.

Tip Salland1:
Stuur een e-mail naar redactie@salland1.nl

Ook Interessant:

Volg jij Salland1 al?

2,014FansLike
2,285VolgersVolg
2,074VolgersVolg
4,008AbonneesAbonneer