Jaaroverzicht 2013 – december

De DOP groep Eikelhof is ook in de afgelopen maanden druk geweest. Na het prachtige historische informatiebord over de Eikelhof hebben ze nu een grote ijzeren Kerstboom laten maken door inwoners van de Eikelhof zelf. De boom werd op zaterdag 7 december feestelijk onthuld en de lampjes aangestoken, een feestelijk geheel, goed verzorgd met midwinterblazers en een feestelijk drankje.

Zaterdag 7 december 2013 hebben de dames van MC1 van Wijhe?92 het kampioenschap bekroond met een afgetekende 11-1 winst op sv Nieuwleusen. Twee week geleden waren ze al kampioen van de 2e klasse geworden. Natuurlijk moest dit even gevierd worden bij de sponsor DA Bourquin Wijhe. Alles dames werden door Jet Bourquin verrast met een waardebon! Dubbel pret dus.

Donderdag 12 december was de uitreiking van de sponsorbedragen op een spectaculaire feestavond in Hardersplaza te Harderwijk. Tijdens deze feestavond vol muziek en optredens van onder andere Sharon Doorson kregen alle deelnemende verenigingen een cheque met hun sponsorbedrag. De jeugdsponsoractie vond plaats in de maanden oktober en november 2013, waarbij de klanten sponsormunten in de bus van de vereniging van hun keuze konden doen. bcBACO ontving deze avond een cheque van ? 677.- voor alle ontvangen munten. Dit bedrag dient besteed te worden voor de jeugd.

De 18 jarige Sven Groen uit Wijhe heeft tijdens het Gesloten Nederland dartstoernooi in december 2013 een zeer verdienstelijke 3e plaats bij de heren behaald.
In een zeer sterk bezet toernooi waar alle vaderlandse toppers vertegenwoordigd waren wist Sven een zeer hoog niveau te halen.
In 6 partijen wist Sven o.a. 10 x de maximale 180 score te gooien en behaalde mede daardoor de halve finale waar hij verloor van de latere winnaar Danny Noppert.