Jaaroverzicht 2012 November

Wethouder Cor van den Berg heeft op vrijdag 9 november de eerste twee openbare laadpunten voor elektrische auto?s in de gemeente Olst-Wijhe in gebruik genomen. De laadpalen zijn door Jansen Venneboer geplaatst aan de industrieweg 4 in Wijhe, direct vóór het kantoorpand Aangezien in de directe regio rond Wijhe nog geen openbare laadpunten voor elektrische auto?s waren geïnstalleerd, wordt hiermee weer een stap in de richting van de landelijke dekking gezet.

Zondag 11 november 2012 overhandigde Esmee een bos bloemen aan Klaas Jager en speelde Martijn een liedje voor hem op trompet namens Muziekvereniging De Olster Harmonie. Klaas Jager vierde zondag dat hij 90 jaar was geworden. Omdat KLaas Jager al ruim 77 jaar lid is van de Olster Harmonie, werd hem, ook door de volwassen leden, een serenade gebracht. Hij genoot daar zichtbaar van. Klaas Jager heeft jarenlang op de klarinet gespeeld en is nog steeds een betrokken lid en actief vrijwilliger.

Komend seizoen wordt Peter Jansen (40 jaar) uit Vorden de nieuwe trainer van de voetbalselectie van Wijhe?92. Dat werd in november 2012 duidelijk. Hij is de afgelopen 6 jaar trainer geweest van SC Lochem en is in het bezit van het TC 1 diploma. Peter Jansen heeft al 20 jaar trainerservaring en is een trainer die in en boven de groep kan staan. Hij heeft ervaring met het aansturen van een Managementteam. Bij Wijhe?92 gaat hij leiding geven aan het TopTeam.

Jansen Venneboer heeft dinsdag 27 november jl. de titel ?Slimste bedrijf van Nederland 2012? binnengehaald. In het Experience Centre van Qurius in Zaltbommel konden de honderden bezoekers op de Energiedag kennis maken met de effecten van het slim gebruik maken van de talenten van de medewerkers.
Op de Energiedag van de jaarlijkse MKB Krachtcentrale (www.mkbkrachtcentrale.nl) riep de jury tijdens de verkiezing ?Slimste bedrijf van Nederland 2012? twaalf MKB bedrijven tot gemeenschappelijke winnaar uit onder het mom dat sociale innovatie vele gezichten kent en alle twaalf finalisten op deelgebieden kampioenswaardig waren. In totaal waren er 64 kandidaten. De verkiezing is een initiatief van Syntens Innovatiecentrum.