Jaaroverzicht 2012 Mei

In mei 2012 vond de laatste lesdag voor de examenklassen Mavo en Havo van de Capellenborg te Wijhe plaats. Leerlingen hadden als afscheidsstunt de auto?s van docenten ingepakt.  De school bood  de examenleerlingen en het personeel een barbecue aan bij het SPOC café tegenover de school.
Daar werd getoast op een goede afloop.
Gelukkig werd het vertrek van de examenleerlingen goedgemaakt door een zeer goede aanmelding van 147 leerlingen voor de brugklassen van komend cursusjaar!

Op 11 mei 2012 is de Onzichtbare Vijand in première gegaan. De korte film van 15 minuten die het verhaal verteld van Jannie tegen het decor van de Koude Oorlog in 1962. Eerder diende het landgoed De Haere en de bunkers van Stichting IJssellinie als décor voor de film De Onzichtbare Vijand.
80 enthousiaste deelnemers uit Olst-Wijhe en omstreken hebben samen met het team van Het Theaterschip in een weekend een korte film gerealiseerd.

Op zaterdag 12 mei 2012 was is het dan zover. Toen werden de nieuwe kleedkamers van Wijhe?92 officieel geopend. Afgelopen seizoen is door een kleine maar zeer betrokken groep vrijwilligers hard gewerkt aan de bouw. Dit heeft geresulteerd in een 4-tal prachtige nieuwe kleedkamers. De voetballers en handbalsters van Wijhe?92 kunnen daar nu gebruik van maken.