Jaaroverzicht 2010 Mei

Met nummer Over you van Roxy Music werd de top 1050 gestart en met het nummer Paradise by the dashboardlight van Meatloaf werd de top 1050 afgesloten. Vanaf 29 april tot en met 3 mei zond Airplayradio de top 1050 uit. Vanuit een speciale locatie in de langstraat in Wijhe werd de top1050 gepresenteerd. Op IJssellandtv kon het publiek thuis meekijken wat er allemaal in de studio gebeurde; dit leverde leuke taferelen. Mensen gingen voor het raam staan en belden vervolgens naar huis, kiek  dan ik ben op tv, complete shows werden weggegeven voor de etalage. Aan het eind van de uitzending werd de taart aangesneden die s middags was overhandigd namens het comité van Wijhe 1050 jaar. Zo?n 3500 keer is er op de website top1050wijhe gestemd.

In 2010 vonden ook diverse kampioenschappen plaats, zo hebben op zaterdag 8 mei de spelers van A1 van SC Overwetering een welverdiend kampioenschap binnengehaald.

Na een fantastische kampioenswedstrijd ( 9-0 overwinning) hebben de spelers van A1van SC Overwetering een welverdiend kampioenschap binnengehaald. Na een fantastische kampioenswedstrijd ( 9-0 overwinning), met veel publiek, is het doel waaraan het hele seizoen gewerkt is uiteindelijk gerealiseerd.
Kampioen worden en promoveren naar de eerste klasse!

Het E 4 elftal van Wijhe ’92 is kampioen geworden. Zij versloegen in een zinderend duel concurrent Nieuw Heeten met maar liefst 5-1

Het 4e elftal van s coverwetering is kampioen geworden door in de voorlaatste wedstrijd uit te winnen bij Turkse Kracht met 2-5.
Namens de hele club van harte gefeliciteerd met dit resultaat.

Geen zondagochtend, maar vrijdagavond, uitgeslapen en een grote kan koffie op voorraad. Tot 30 mei, zondagmiddag 16:00 uur ging het duo Gerard en Marjolein non-stop draaien. Gedurende de 44 uur hebben zo?n 25 artiesten de microfoon gepasseerd. Ze kwamen uit heel Nederland, zo kwam onder meer Willy Oosterhuis op vrijdagavond, op zaterdag Twan Leyten en Michel Bodifee, maar ook Hans Sikkens, en op zondagmiddag Aron Michaels en Monica West, en nog veel meer