Jaaroverzicht 2010- December

Leestijd: < 1 minuut

Dankzij een massaal aantal stemmen (van ruim 570) mag oud Wijhenaar Wessel van der Waa, ook wel bekend als DJ Blockside, afsluiten op Fusion of Dance indoor.
Dit is een groots feest die op 18-12-2010 in de IJsselhallen te Zwolle gehouden werd
Mensen konden stemmen op vier verschillende muziek stijlen, waaruit je in iedere stijl kon kiezen uit vier DJ’s.
Van elke stijl mogen de nummers één en twee draaien op Fusion of Dance indoor.

In de week van 6 t/m 11 december werden bij Tafeltennisvereniging Wijhe de clubkampioenschappen gehouden.
Nadat de hele week gespeeld was, werd Rik Berenschot algemeen clubkampioen.
Dit was het 2de jaar op rij. Hij werd vorig jaar ook algemeen kampioen.

23 December is ?s avonds een auto op de Raalterweg (thv de afslag Broekland) van de weg geraakt en tegen een boom tot stilstand gekomen. De oorzaak van het ongeval komt vermoedelijk door de gladheid van vandaag. De KNMI waarschuwt vooral in Flevoland, Drenthe en Overijssel voor hinder door stuifsneeuw. Later op de avond werd de N35 Raalte – Heino afgesloten ivm stuifsneeuw